Wycieczka do Warszawy

10-11 czerwca 2024 roku uczniowie  naszej szkoły  wraz z opiekunkami  udali się na dwudniową wycieczkę do Warszawy.  Zwiedzanie Warszawy rozpoczęliśmy od  Centrum Nauki Kopernik , gdzie młodzież z zapałem brała udział w licznych eksperymentach i pokazach zgłębiając tajniki fizyki, chemii i biologii. Następnie udaliśmy się do Muzeum Powstania Warszawskiego, gdzie młodzież mogła poznać dramatyczne wydarzenia z 1944 roku. Interaktywne wystawy i wzruszające eksponaty wywarły na wszystkich duże wrażenie .Po czym udaliśmy się do hotelu na krótki odpoczynek, by następnie wyruszyć na spacer do Parku Skaryszewskiego. Wrażeń dopełniła nam atmosfera meczu piłki nożnej ( Polska- Turcja), który odbywał się tuż obok naszego hotelu na PGE Narodowym. Drugi dzień naszego pobytu w Warszawie również był udany.  Ponieważ dzień ten był słoneczny i ciepły. Zwiedzanie rozpoczęliśmy od wizyty na Starym Mieście, gdzie znajduje się     Kolumna Zygmunta    III Wazy. Tutaj spotkaliśmy się   z przewodnikiem.  Następnie powędrowaliśmy na ul. Świętojańską, gdzie mieści się Bazylika archikatedralna św. Jana Chrzciciela. Następnie pośpieszyliśmy na Rynek  Starego Miasta. Po środku placu stoi pomnik Warszawskiej Syrenki. W programie wycieczki nie zabrakło również wizyty na Zamku Królewskim, dawnej siedzibie polskich władców. Zachwycaliśmy się bogato zdobionymi komnatami i imponującą. Na zakończenie wyjazdu zrelaksowaliśmy się w pięknych ogrodach Łazienek Królewskich. Spacerując wśród zieleni, podziwialiśmy pałace, pomniki i fontanny. Wycieczka do Warszawy była dla młodzieży nie tylko okazją do poznania historii  i kultury Polski, ale również do świetnej zabawy i integracji. Wszyscy wróciliśmy do domu pełni wrażeń i z nowymi wiadomościami.

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.